Těhotnej kuchař je králem českého Facebooku. V počtu sledujících předběhl současnou jedničku – Lidl

Těhotnej kuchař je králem českého Facebooku. V počtu sledujících předběhl současnou jedničku – Lidl

Nejvlivnější profil českého Facebooku má Těhotnej kuchař. S 904 tisíci sledujícími vystřídal na trůnu korporát s milionovým rozpočtem

Praha, 10. dubna 2025 – Populární food influencer Těhotnej kuchař se zapsal do historie českého internetu nejen díky svým receptům. Jeho facebookový profil překonal důležitý milník – jeho stránka má nejvíce sledujících v České republice.

Podařilo se mu předstihnout dosavadního lídra, korporátní profil společnosti Lidl Česká republika,, což podtrhuje rostoucí sílu autentických tvůrců na sociálních sítích. Jeho přístupné, tradiční a často humorné recepty si získaly srdce statisíců Čechů.

Tento mimořádný úspěch je o to pozoruhodnější, že profil Těhotnej kuchař vznikl teprve 10. prosince 2020. Během necelých čtyř a půl let tak dokázal díky svému osobitému stylu a konzistentní tvorbě oslovit a zaujmout masivní publikum.

Jasný trend – osobní přístup poráží na sociálních sítích korporátní strategie

Překonání zavedené stránky nadnárodního obchodního řetězce jasně ukazuje sílící trend, kdy originální obsah a osobní přístup jednotlivce mohou na sociálních sítích konkurovat, a dokonce předčit i marketingové strategie velkých firem, které mají k dispozici celé týmy a značné finanční zdroje na propagaci. Úspěch Těhotného kuchaře je postaven na přímé interakci s fanoušky a budování silné komunity kolem jeho obsahu.

Klíčovým motorem exponenciálního růstu se stala video tvorba, se kterou Těhotnej kuchař naplno začal 13. července 2021. Od té doby zveřejnil více než 450 video receptů, které se vyznačují jednoduchostí, srozumitelností a nezaměnitelným humorem autora. Jeho obsah generuje ročně úctyhodných 250 milionů zobrazení a 160 milionů zhlédnutí videí, což svědčí o masivním denním zásahu a mimořádné loajalitě jeho publika.

Těhotnej kuchař láme rekordy i na jiných platformách, kde jeho recepty sledují všechny věkové kategorie. Na aktuálně velmi populární platformě TikTok se jeho konto pyšní impozantním počtem 509 tisíc sledujících. Stejně působivých čísel dosahuje i na Instagramu, kde jeho profil pravidelně sleduje půl milionu uživatelů. Tato čísla jasně potvrzují jeho mimořádnou pozici mezi českými gastronomickými tvůrci obsahu.

Facebook – nejsledovanější české účty (k 10.4. 2025)

Vepřové výpečky mají pět milionů shlédnutí

Více než 450 video receptů publikovaných od července 2021 navíc ukazuje na vysokou konzistenci tvorby, která je klíčem k udržení a růstu komunity na sociálních sítích. Důkazem virálního potenciálu je i nejsledovanější video „Vepřové výpečky“, které k dnešnímu dni nasbíralo téměř 5 milionů zhlédnutí.

,,Dostat se v počtu sledujících na Facebooku před Lidl, tedy globální značku působící po celé Evropě, byl můj dlouhodobý cíl. Můj profil na Facebooku je z mých kanálů dlouhodobě nejsledovanější a vytvořila se kolem něj úplně skvělá komunita diváků. Teď ještě pokořit ten milión,“ říká k blížícímu se milníku Jaroslav Vajgl alias Těhotnej kuchař.

Jak reálný je milion sledujících na českém Facebooku?

Experti na influencer marketing potvrzují, že milion sledujících nemusí být konečná. Důležité je neustále pracovat se svým publikem a dávat mu autentický a srozumitelný obsah.

„Dosažení pozice nejsledovanějšího profilu na českém Facebooku potvrzuje nejen jedinečnou popularitu Těhotnýho kuchaře, ale i obecný trend rostoucího významu kvalitního, autentického a pravidelně publikovaného video obsahu v českém digitálním prostředí. Tento milník představuje významný úspěch pro nezávislou tvorbu v online prostoru. Je to velmi pikantní i v tom, že počet sledujících Lidlu na Facebooku se skládá z uživatelů všech zemí, kde Lidl působí, což formát globálního Facebook profilu velkým značkám dovoluje, zatímco profil Těhotnýho kuchaře sledují Češi a Slováci.„ dodává Tomáš Urbánek, spolumajitel digitální agentury TK media, která s Těhotným kuchařem dlouhodobě spolupracuje.

Kdo je Těhotnej kuchař

Těhotnej kuchař je králem českého Facebooku. V počtu sledujících předběhl současnou jedničku – Lidl
Těhotnej kuchař je králem českého Facebooku. V počtu sledujících předběhl současnou jedničku – Lidl

Těhotnej Kuchař je populární český tvůrce video receptů, známý svým osobitým humorem, neformálním vystupováním a recepty, které zvládne uvařit každý. Na svém facebookovém profilu, který vznikl v prosinci 2020, sdílí jednoduché a chutné recepty převážně české kuchyně. Jeho videa si získala statisíce fanoušků a pravidelně dosahují milionových zhlédnutí, což ho řadí mezi nejvýraznější postavy české food scény na sociálních sítích a nyní i na samotný vrchol popularity na českém Facebooku.

Poradňa

Potrebujete radu? Chcete pridať komentár, doplniť alebo upraviť túto stránku? Vyplňte textové pole nižšie. Ďakujeme ♥